Deze brandstory gaat over een feest uit je dromen voor A Brand New Day. Een verhaal over alle energieke medewerkers, relaties, vrienden en partners en de mooiste drankmerken ter wereld. Celebration to the max in het imposante Werkspoorkathedraal in Utrecht. Een dynamische avond vol maximaal plezier en verrassingen op elke vierkante meter met een high-end service.
Centraal stond de grootste tijdelijke cocktailbar van Nederland, een indrukwekkende 40 meter lange en 10 meter hoge eyecatcher! Hier proostten we samen op 15 jaar A Brand New Day. Na een sfeervol streetfood-festival en een gezamenlijke toost bij de cocktailbar openden we de mainstage area met een sensationele show. De avond begon met een majestueus a capella-optreden van De Koorbazen met als climax van de avond een mega medley festijn vol special effects en energie van de Dirty Daddies.
Een avond voor in de boeken. Het overtrof alle verwachtingen van menig gast én medewerker en schiep onmiddellijk de vraag ‘hoe gaan we hier met ons 20-jarig jubileum nog overheen?’ Voor hen een vraag, voor ons een weet ;-)
Vanuit de kaatenco studio ontwikkelde we de event-identity en diverse 3D renders van het Werkspoorkathedraal. Het digitale communicatietraject bestond uit een event-website, HTML-mailings in diverse gastsegmentaties (relaties, medewerkers, vrienden van). Voor de live-show animeerden we de digitale content voor de LED-screens op het podium en in de achterwand van de cocktailbar als ook de overige content van de entree, Hallway of Drinks, de cocktailbar en overige signage en branding in de locatie.