Deze brandstory gaat over Cloetta’s jaarlijkse ultieme eindejaarsfeest. Een kleurrijke avond waarin medewerkers samen genieten met een grote glimlach! Dit is dan ook een verhaal over hoe een waanzinnig feest bijdraagt aan geluk op de werkvloer. Ieder jaar met een nieuw thema, maar altijd met een uitzinnige sfeer gezet door de medewerkers.
Niet zomaar een eindejaarsfeest. Het is een feest dat 100% Cloetta ademt. Hoge energie, te gekke outfits, goede zin en zo zoet als jelly beans. Ieder jaar wordt de KING (wat net zo vaak een Queen is) gekroond met de meest creatieve outfit. Het is Drop en D’rover!
Het resultaat is dat we het Cloetta team elk jaar weer weten te verrassen en zij ons met hun tomeloze energie. Een grote creatieve, zoete oase aan plezier en uiteraard de stunning outfits. Iedere evaluatie eindigt met dezelfde woorden ‘hoe kunnen we dit jaar nog overtreffen?’ Gelukkig weten wij wel beter.
Vanuit de kaatenco studio ontwikkelen we ieder jaar een event-identity, welke we gebruiken voor alle branding en party gadgets.