Deze brand story gaat over ‘Nine Marks in the Mix’, waarin we collega’s en relaties van Koninklijke De Kuyper meenamen op een culinaire reis in de juiste spirit. We beleefden negen kenmerkende momenten uit het negen jaar leiderschap van CEO Mark. Deze ‘Nine Marks’ vertelden niet alleen een bijzonder verhaal, maar waren ook symbolische ingrediënten die aan het einde van het diner samenkwamen. Deze ingrediënten vormden uiteindelijk tot een unieke signature cocktail speciaal samengesteld voor Mark de Witte.
Een simpele receptie volstond uiteraard niet voor dit afscheid. De eerste dag was voor alle medewerkers van Koninklijke De Kuyper met een diner in het hart van Koninklijke De Kuyper: De Distilleerderij. Het feest barstte tijdens het diner al los met een optreden van Glennis Grace en kwamen alle 9 markeringen uit de carrière samen in een signature cocktail: ‘9 Marks in the Mix’.
De tweede dag trapten we af met een receptie in de Distilleerderij van Koninklijke De Kuyper voor collega’s en connectie uit de branche. Gevolgd door een diner voor genodigden bij het restaurant Putaine in Rotterdam. Met een heerlijk diner als afsluiting van deze feestelijke dagen, kunnen we terugkijken op een mooi afscheid van Mark, waarbij de waardering voor zijn werkzaamheden bij Koninklijke De Kuyper duidelijk naar voren kwam.