Aantrekken

Fiorito

Want to know The Italian Way?

Dit is

de brand story

Deze brandstory gaat over The Italian Way. Een activatie campagne voor Fiorito Limoncello waarmee we in alle Jumbo Slijterijen én Gall&Gall filialen in Nederland actief waren. De campagne, The Italian Way, bestond uit een activatie periode met nekhangers, toonbankdisplays en een toffe winactie. Uiteraard breed ondersteund online met onder andere een social media campagne.

Van schets tot

executie

Kaatenco was verantwoordelijk voor de gehele campagne, van concept tot design, project- en communicatiemanagement, de winactie en alles daartussenin. Ook de organisatie van de hoofdprijs (An Italian Night Out) werd door ons in de steigers gezet.

Zien en

gezien worden

Extra exposure voor het merk Fiorito, zowel online als offline. Daarnaast zorgde The Italian Way ook voor extra traffic naar de website en een hogere verkoop van de Fiorito Limoncello flessen. In totaal waren er 84 gelukkige winnaars van diverse Italiaanse prijzen en één unieke hoofdprijs, een Italian night out voor 2 personen.

Stel, je denkt 'dit wil ik ook!'

trek aan de bel

Helemaal goed! Je bericht is verstuurd en we komen er z.s.m. op terug.
Iets wil er niet lukken. Je bericht is niet verstuurd, excuses voor het ongemak. Blijft het probleem bestaan? Bel ons dan even: +31 (0) 76 - 88 88 370.