Deze brandstory gaat over je medewerkers radicaal op #1 zetten. Het geel - zwarte hart dat door de gehele organisatie van Team Rockstars IT klopt laten stralen. Hét incentive weekend dat indruk maakt, verbaast en verbindt. En dat is precies wat we hebben gedaan. 1 weekend, 350 collega’s, 40 mini vans en de landingsbaan van Breda Airport als start van deze epische reis. Een reis naar de stad van de liefde, Parijs werd voor 1 weekend een Rockstars waardig PaReis!
Elk team ging met elkaar op pad in eigen - uiteraard voorzien van logo en teamnaam - minivan op weg naar Parijs. Ook zorgden we al tijdens de heenreis voor verbinding én entertainment met het eigen Rockstars Hoeraaadio - radiostation, om de reis nóg leuker te maken. Nummers aanvragen, het weerbericht, complimentjes uitdelen en je collega’s beter leren kennen. Onderweg verrasten we keer op keer met unieke locaties, team building activiteiten en heerlijk eten. Een roadtrip met collega’s was nog nooit zó leuk.
In Parijs aangekomen verrasten we de gasten met een prachtig hotel (mét uitzicht op La Tour Eiffel), een inspirerende DNA Saturday en een geweldige feestavond tot in de vroege uurtjes om het weekend af te sluiten. Als kers op de taart werd voor ieder een persoonlijk zondag programma gefaciliteerd in en om de Franse hoofdstad. Oh la la!
Vanuit de kaatenco studio zijn alle branding producten gerealiseerd, van tassen tot bussen, van gedrukte signing tot digitale presentaties. Deze reis ademde Rockstars van begin tot einde!