Deze brandstory gaat over de unieke Rockstars-cultuur, waarin medewerkers echt op #1 staan. Een diepgewortelde visie om je medewerkers als Rockstar te behandelen, leidt tot een verhaal over het samenbrengen van 500 IT-Rockstars, 150 klanten en 100 potentiële nieuwe medewerkers om hen een event te laten beleven waarin alles wat hen drijft samenkomt. De ultieme mix van Culture en Tech.
Geen overnachting in een traditioneel hotel, maar drie dagen samen op een unieke Rockstars camping. Geen subsessies over de nieuwe strategie in een reguliere zaal, maar de strategie en kernwaarden verankeren rondom het kampvuur. Geen klassieke keynotes, maar een verfijnde mix van fun en inhoud. Iedereen, klanten & (potentiële) medewerkers beleven de geel-zwarte Rockstars wereld in de grootse boomgaard van Europa!
Beoordeeld met twee keer een Gouden Giraffe. Team Rockstars IT organiseert zo’n 100 events per jaar, dus de verwachtingen zijn hooggespannen bij het grootste landelijke event. Toch lukt het al om twee jaar op rij een 9 te scoren en een E-NPS van 75.
Ik gun iedereen een beetje kaatenco in z'n leven! Zij zijn in staat zijn om echt in de huid van Team Rockstars te kruipen. Combineer dat met hun vermogen om conceptueel en uitvoerend uitmuntende kwaliteit te leveren en je hebt een event waar je zintuigen nog weken van na glunderen.