Deze brandstory gaat over we de nieuwe pay-off en merkbelofte tot leven brengen in een live-experience voor alle medewerkers. Een verhaal wat is gestart bij een bedrijfscateraar waar bewust en gezond eten centraal staat, want ‘It is Good doing Food’. Hoe kan deze slogan nu gaan leven in de organisatie?
Daar ontstond Vitam Goodcamp; een dag waarin Vitam’ers samen de handen uit de mouwen én in de lucht steken voor een dag vol impact en verrassingen! Klussen in de buurttuin, bingo met senioren, denkkracht voor Stichting Hulp voor Oekraïne of hulp op de zorgboerderij, tijdens GoodCamp kwam Vitam in actie! Vitam GoodCamp liet haar sporen na, met enthousiaste medewerkers als resultaat.
’s-Avonds werden de rollen omgedraaid. Nu waren het de Vitammers die in de watten gelegd werden met hospitality op hoog niveau! Hospitality? Dan horen wij Sergio Vyent, bekend van First dates als gastheer. De eventruimte op Domein Oogenlust werd omgetoverd tot een groene, sfeervolle oase waar de medewerkers keer op keer werden verrast met een prachtig diner vol entertainment tussen de gangen door. Een onconventionele openingsshow waar obers transformeerden in een boyband en de witte servetten de lucht in gingen!