Achieve greatness together

Mensen met merken verbinden door middel van emotie, ervaringen en evenementen! 

Bij KAAT&CO draait het om de creatie van unieke en bijzondere evenementen voor de
zakelijke markt. We ontwikkelen spraakmakende ervaringen voor de gasten en creëren daarmee een sterke verbinding met het merk.

Door altijd te blijven luisteren en door te vragen, geen genoegen te nemen met de helft en altijd meerwaarde te leveren in welke vorm dan ook, organiseren we allerlei soorten evenementen. Van een interactief congres, feestelijk jubileum, spraakmakende relatiedag, impactvolle campagne of uitzinnige opening van het bedrijfspand.

We zijn flexibel en werken no-nonsense met een vast team van professionals, maar kijken ook altijd uit naar nieuwe talenten om ons heen. Netwerken zit in ons bloed en we blijven graag op de hoogte van hetgeen wat om ons heen gebeurt.

Met het team bedenken, organiseren én lachen we - samen met onze opdrachtgevers - graag! 

Anouk Stobbelaar

Owner | Bouwt aan merken en vertelt je er graag meer over

arrow_forward

Luuk Drijfhout van Hooff

Owner | Bedenkt en ontwikkelt concepten en evenementen

arrow_forward

Stijn van Veggel

Projectmanager | Autodidact in Adobe en Pioneer

arrow_forward

Daphne Somsen

Projectmanager | Multi-tasker en aanpakker

arrow_forward

Events anno nu! 

Wij vinden dat events niet meer weg te denken zijn in de strategie van een organisatie. Mensen blijven zich ontwikkelen en merken staan nooit stil. Bij KAAT&CO geloven we dat ook  evenementen altijd in beweging zijn, geen enkel event is hetzelfde en juist hier houden wij van. Voor ieder moment creëren we een eigentijds event, zodat we onze opdrachtgevers iedere keer weer verrassen.

Als partner aan tafel voelen we ons het meeste thuis om mee te denken over de juiste inzet van middelen binnen het beleid van onze opdrachtgevers. Een evenement is voor ons een middel om ervaringen te maken en dient daarmee op alle vlakken waarde toe te voegen. De boodschap die verteld wordt, dient mensen écht te raken. Om voor eens en altijd een geweldige emotie achter te laten.

De kracht van het combineren van emotie, ervaringen en evenementen in een digitale wereld.

Dat noemen wij events anno nu!

Klik hier voor events anno nu!

Werken met KAAT&CO?

Om het meest doeltreffende concept en evenement te organiseren en om de investering die wordt gemaakt ook daadwerkelijk terug te zien in de organisatie, doorlopen we graag een vast proces. Hierdoor creëren we de meeste meerwaarde met het event, wel zo fijn toch?

1

DEFINITIE

De belangrijkste fase uit het proces! Wat zijn de doelstellingen van het event, wat is de te communiceren boodschap, wie is de beoogde doelgroep en hoe ziet dat evenement er dan uit? Tevens kijken we vooruit; welke ervaring en emotie dient er achter te blijven? 

We horen graag meer over het DNA van de organisatie en hoe het evenement vormgegeven mag worden.

Het moment waarop ons enthousiasme en nieuwsgierigheid naar boven komt!

2

CONCEPT

Nu we alles over de organisatie en de beoogde doelen en dromen weten, gaan wij diverse brainstorms in om tot een vernieuwend en uniek concept te komen.

Niets komt bij ons 'van de plank' en we presenteren een op maat gemaakt concept - inclusief een eerste kostenindicatie.

3

CREATIE

Na een overeenstemming over het concept, het plan van aanpak en de kosten gaan we het evenement vormgeven. We creëren het volledige live-communicatie traject van start to finish waarbij niets aan het toeval wordt overgelaten.

Bellen, mailen, linkedinnen, DM'en, site-visits, veiligheidsoverleg, plannen, meetings, draaiboeken schrijven -
that's our job! 

4

PRODUCTIE

Daar waar we gezamenlijk al maanden over nadenken komt hier samen, we managen het gehele event op alle disciplines en zorgen voor een gestroomlijnde opbouw, uitvoer en afbouw.

En dat doen we fanatiek en gedreven. 

5

EVALUATIE

Heeft het evenement haar doelstellingen behaald en zijn alle dromen uitgekomen? Een evenement stopt voor ons niet na de afbouw - wij kijken weer verder vooruit. We sturen enquêtes en proberen waar mogelijk het beoogde resultaat en de gewenste impact te meten.

En we drinken samen nóg één kop.... Champagne?

Terug naar boven