Ook in Nederland werd uiteraard het 100-jarig jubileum gevierd. In plaats van één groot feest, besloten we juist om alle medewerkers met partner verspreid over negen avonden uit te nodigen met iedere avond 350 gasten.
Op eigen terrein hebben we de verhaallijn in ‘verleden-heden-toekomst’ aangegrepen om in drie fases de avond te beleven. In de Spiegeltent – een indrukwekkende zaal - werd teruggekeken op de afgelopen 100 jaar, met diverse op maat gemaakte kleinkunst tussen een drie-gangen diner door. Na het diner mochten gasten zich verplaatsen naar de volgende ruimte - het heden - voor een feest met meerdere acts. Daar werkte we toe naar de apotheose van de avond, Rijk Zwaan NXT. Een imposante audio-visuele eindshow met een blik op de toekomst.
Een persoonlijke en warme sfeer welke perfect overeenkomt met de familiare sfeer van het bedrijf, dat is de impact. De Collegafeesten zijn dan ook beoordeeld met een gemiddelde van een 9!
Vanuit de kaatenco studio ontwikkelde we een 3D render van het festivalterrein om het concept tot leven te brengen. De 3D-visual en de realiteit heeft een mooie gelijkenis.
Het digitale communicatietraject bestond uit een event-website en HTML-mailings. Daarnaast is ook de vele signage, branding, Honderdverhalenhof en de (digitale) show content op het terrein ontwikkeld vanuit de studio.