Deze brandstory gaat over 100 jaar Rijk Zwaan met haar rijke historie vol groei en dromen. Samen met alle medewerkers en relaties vierden we 100 dagen feest met 100 jaar aan verhalen over pioniers, veerkracht, ondernemerschap en bovenal de mensen van Rijk Zwaan.
We creëerden verbondenheid als One World Wide Family met een krachtige campagneboodschap, uitgedragen door alle dochterondernemingen in combinatie met een herkenbare event identity. Vanuit de brand story ontwikkelden we vele communicatiemiddelen en meerdere events om elkaar wereldwijd te verbinden.
Eén van die middelen; een heuse eyecatcher voor alle kantoren wereldwijd - de Centenary Circle. Ontwikkeld met content vanuit alle dochterondernemingen wereldwijd. Het is een verzameling van 100 verhalen; anekdotes die de cultuur, alledaagse gezamenlijke prestaties, dromen en innovaties van Rijk Zwaan vertellen.
Met de Global Party Package ontwierpen we een verzameling van items waarmee de Rijk Zwaan-locaties wereldwijd versierd en verbonden raakten. Bijzonder om de door ons ontwikkelde vlaggen, raamstickers, shirts, tasjes en nog vele andere producten op foto’s uit andere delen van de wereld te zien. In totaal zijn er 36 pallets met een som van 323 dozen de hele wereld over gegaan!
Uiteindelijk hebben alle events en communicatiemiddelen gezorgd voor vele ontmoetingen tussen mensen wereldwijd. Groots opgezet met een kleinschalig karakter. Echt een familiegevoel voor een 100-jarig familiebedrijf!
kaatenco. is voor ons echt een partner waar we samen mee optrekken. Ze dagen ons uit anders te denken en zo komen we tot nieuwe inzichten in onder andere de opzet van onze events. Daarnaast in de uitvoering van ons eerste eeuwfeest een fijne club om mee te werken!