Campagne Eerste EeuwfeestRijk Zwaan

Jubileumcampagne Event identity 30+ landen
Een echte eyecatcher; de Centenary Circle
Centenary Celebrations in Tanzania
Diverse Eeuwfeest artikelen

Hoe zorg je voor wereldwijde verbinding met 4000+ collega's uit maar liefst 30 verschillende landen?

Deze brandstory gaat over 100 jaar Rijk Zwaan met haar rijke historie vol groei en dromen. Samen met alle collega's en zakelijke relaties vierden we 100 dagen feest; 100 dagen feest met 100 jaar aan verhalen over pioniers, veerkracht, ondernemerschap en bovenal de mensen van Rijk Zwaan. Dit verhaal gaat dan ook over een persoonlijke aanpak in een grootse organisatie waar familiegevoel, samenhorigheid en trots centraal staan.

Met een krachtige campagneboodschap uitgedragen door alle dochterondernemingen in combinatie met een herkenbare event identity, creëerden we verbondenheid als One World Wide Family. En vanuit die brand story ontwikkelden we middelen en meerdere events om elkaar wereldwijd te verbinden.

Bijvoorbeeld een heuse eyecatcher voor alle kantoren wereldwijd - de Centenary Circle – welke ontwikkeld is in samenwerking met De Inhaker, maar ook met alle dochterondernemingen. Het is verzameling van 100 verhalen; anekdotes die de cultuur, alledaagse gezamenlijke prestaties, dromen en innovaties van Rijk Zwaan vertellen. Anekdotes opgehaald binnen de organisatie.

Maar ook een Global Party Toolkit. Een verzameling van items waarmee de Rijk Zwaan-locaties wereldwijd versierd en verbonden raakte. Bijzonder om de door ons ontwikkelde vlaggen, raamstickers, shirts, tasjes en nog vele andere producten op foto’s uit andere delen van de wereld te zien. En uiteraard vele live ontmoetingen tussen alle mensen, groots opgezet met een kleinschalig karakter. Echt een familiegevoel voor een 100-jarig familiebedrijf!

Centenary Celebrations in Griekenland
Centenary Celebrations in Vietnam
Terug naar boven