In 2021 werd de eerste editie van Breda Buiten georganiseerd waarmee de ambitie werd neergezet om in Breda een onderscheidend zomerprogramma te realiseren in tijden van corona. Breda Buiten zorgde voor bijzondere ontmoetingen tussen bewoners, ondernemers en andere initiatiefnemers en gaf letterlijk en figuurlijk ruimte. Van muzikale, culturele en sportieve activiteiten, tot pop-up terrassen en interactieve kunst.
Breda Buiten was een onderdeel van het coronamaatregelen pakket van gemeente Breda om een extra impuls te geven aan de stad. Breda Buiten zorgde ervoor dat inwoners konden genieten van een heerlijke zomerprogrammering en elkaar op een veilige manier konden ontmoeten, op buitengewone locaties.
Van juni t/m september 2021 werden er 70 activiteiten gerealiseerd, op 54 locaties, voor 55.000 bezoekers. Breda Buiten zorgde voor enthousiasme en creatieve & positieve energie in Breda. Het gaf ondernemers en creatievelingen de kans om te ondernemen, organiseren en samen te werken.
KAAT&CO was verantwoordelijk voor de cross mediale campagne, waarbij een diversiteit aan communicatiemiddelen werd ingezet. Denk aan het creëren van een beeldmerk, een website, citydressing, een online campagne, video’s, promotieartikelen en aankleding van events. Daarnaast verzorgde KAAT&CO ook het perscontact en een campagne toolkit voor de initiatiefnemers.